Earth 2140

..: Budynki :.. ..: Piechota :.. ..: Pojazdy :.. ..: Misje :.. ..: Instrukcja :..
T100 - Lekki pojazd gąsienicowy
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: dwa działka 22mm
Cena: 130

T100 jest używany zasadniczo do zwalczania androidów serii A i w tym celu został uzbrojony w podwójne przegubowo zamontowane działko 22mm. Dzięki swym niewielkim rozmiarom stanowi trudny do trafienia cel dla większych pojazdów bojowych, które w związku z długotrwałą procedurą namierzania są eskortowane przez mniejsze jednostki.

RAPTOR ES
Pancerz: średni
Uzbrojenie: dwa działka 22mm
Cena: 250

Zwrotne i szybkie roboty bojowe RAPTOR ES wyśmienicie nadają się do walki na krótki dystans. jak również jako eskorta dla ciężkozbrojnych maszyn bojowych z serii TIGER. Jego dwa 22mm działka, strzelające pociskami o uranowych osłonach oraz ich wielokomponentowa warstwa ochronna może być w starciach z lekkimi pojazdami i piechotą trudnym do przebicia atutem.

RAPTOR AD
Pancerz: średni
Uzbrojenie: wyrzutnia lekkich rakiet
Cena: 300

RAPTOR AD jest zmodyfikowanym wariantem szybkich i zwrotnych robotów bojowych z serii RAPTOR. Na jego wyposażeniu znajdują się dwie wyrzutnie lekkich rakiet o średnim czasie przeładowania. Nadaje się znakomicie do walki z celami powietrznymi, albo może być z równą skutecznością użyty do niszczenia lekkich i średnich pojazdów jak również budynków.

ST 01B - Lekki czołg
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: lekkie działo
Cena: 300

ST 01B jest lekkim czołgiem, który znakomicie nadaje się do niszczenia nieuzbrojonych bądź lekko uzbrojonych jednostek przeciwnika. Ze względu na długi czas namierzania celu nie nadaje się do walki z szybko poruszającymi się jednostkami (np. robotami z serii SILVER) i dlatego w tego typu przypadkach powinien być eskortowany przez androidy serii A. Kolejny słaby punkt ujawnia się w walce z maszynami bojowymi serii Hell, które dzięki dodatkowi substancji o nazwie DXC do napalmu mogą bez większych problemów spalić lekki pancerz ST 01B. Aby tego uniknąć wbudowano mechanizm obronny do elektroniki pokładowej, którego priorytetem jest natychmiastowe opuszczenie płonącego obszaru.

ST 02 - Lekki czołg
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: lekkie rakiety
Cena: 350

ST 02 jest lekkim czołgiem, opartym na modelu ST 01B, z tą różnicą, że zamiast lekkiego działa został wyposażony w wyrzutnię lekkich rakiet. Czołg ten nadaje się znakomicie do niszczenia celów powietrznych jak i do ataków na budynki. Ze względu na duży zasięg broni jak i słabe opancerzenie ST 02 stanowi łatwy cel dla jednostek z serii SILVER. Z tego też powodu powinien on być eskortowany przez androidy serii A. Tak jak ST 01B, tak i ST 02 nie są przystosowane do bezpośrednich starć z jednostkami klasy Hell, które dzięki dodaniu do napalmu substancji zwanej DXC mogą bez większego problemu spalić opancerzenie czołgów typu ST.

TIGER Assault
Pancerz: ciężki - ogniotrwały
Uzbrojenie: dwie wyrzutnie lekkich rakiet
Cena: 700

Roboty bojowe serii TIGER to średniociężkie, mocno opancerzone maszyny bojowe do walki ofensywnej. Jak na maszyny tej wielkości oraz ich ciężki, ogniotrwały pancerz, są bardzo szybkie. Robot typu TIGER, a zwłaszcza TIGER Assault, wyposażony w dwie wyrzutnie lekkich rakiet, jest wszechstronną maszyną niszczącą. Posiada własną sztuczną inteligencję najnowszej generacji i bezpośrednie połączenie z centralnym komputerem.

TIGER HellMaker
Pancerz: ciężki i ogniotrwały
Uzbrojenie: dwie wyrzutnie bomb napalmowych
Cena: 500

HellMaker jest kolejnym robotem bojowym z serii TIGER. TIGER HellMaker dysponuje dwiema wyrzutniami bomb napalmopochodnych, które w mgnieniu oka mogą spopielić nawet całą armię piechoty. Ze względu na duże magazynki z napalmem nie można go było wyposażyć w dodatkowe uzbrojenie. W bezpośrednim starciu z lekkimi i średnimi czołgami TIGER HellMaker nie jest zupełnie bezbronny, a to dzięki dodaniu do napalmu związku o nazwie DXC, który rozpuszcza pancerze używane przez Eurazjatycką Dynastię.

MT 200 - Średni czołg
Pancerz: średni
Uzbrojenie: ciężkie działo
Cena: 500

MT 200 jest średnim czołgiem, którego ciężkie działo świetnie nadaje się do likwidacji zarówno pojazdów jak i budynków przeciwnika. Dzięki dobremu opancerzeniu oraz przyzwoitej szybkości, jak na czołg tej klasy, jest on dość odporny na ataki wrogich jednostek. Ze względu na długi okres namierzania celu MT 200 jest nieco ograniczony w walce z niewielkimi i szybkimi jednostkami, jak np. robotami klasy SILVER, niemniej jego konstrukcja pozwala mu na likwidację piechoty przez rozjechanie, także nie stanowi ona dla niego poważniejszego zagrożenia.

MT 201L - Średni czołg
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: działo laserowe
Cena: 800

Również MT 201L jest średnim czołgiem i został zbudowany w oparciu o model MT 200, w przeciwieństwie do którego wyposażony został w działo laserowe, które znakomicie nadaje się do błyskawicznego niszczenia lekkich pojazdów przeciwnika. W stosunku do swego poprzednika wzmocniono mu pancerz, gdyż na czas ładowania generatorów staje się on całkowicie bezbronny. Mimo dużej odporności na ataki przeciwnika, zaleca się jednak osłanianie MT 201L przez inne jednostki. Działo laserowe tego czołgu nie ma żadnych ograniczeń odległości i dlatego pozwala na skuteczną obronę przed atakami jednostek z serii SILVER. Poza tym konstrukcja i masa tego czołgu pozwalają na rozjeżdżanie piechoty.

SPIDER
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: dwa działka plazmowe
Cena: 1500

SPIDER jest ciężkim robotem bojowym, który bazuje na autonomicznej sztucznej inteligencji, a z głównego komputera otrzymuje jedynie rozkazy dotyczące walki. Ma on opancerzenie wzmocnione dodatkowo specjalnymi stopami, które zwiększają jego odporność na lekkie rakiety. SPIDER jest uzbrojony w dwa szybkostrzelne działka plazmowe o niebywałej sile rażenia, które niwelują niewielką prędkość w stosunku do modeli z serii TIGER. Dzięki nowej generacji działek plazmowych nadaje się on znakomicie do obrony oraz jako osłona dla mniej odpornych maszyn bojowych, takich jak np. TIGER.

SPIDER II
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: cztery wyrzutnie ciężkich rakiet
Cena: 1700

Nazwa SPIDER II sugeruje wprawdzie na rozbudowę modelu SPIDER, w rzeczywistości jednak badania poszły w nowym kierunku. Chciano stworzyć zwrotną i błyskawicznie reagującą fortecę. Wynik tych poszukiwań to: ciężki pancerz, własny Klastrowy Procesor Reakcyjny oraz cztery wyrzutnie ciężkich rakiet, które są odpalane po dwie sztuki w krótkich odstępach czasu przy jednoczesnym przeładowaniu pozostałych dwóch. SPIDER II zajmuje czołowe miejsce w siłach UCS, jeśli chodzi o siłę zniszczenia.

HT 30 LR - "Crusher"
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: dwa działa laserowe i wyrzutnia rakiet
Cena: 1500

Czołgi serii HT są dotychczas najcięższymi jednostkami bojowymi. Te potężne czołgi mają niebywale odporne opancerzenie, które skutecznie chroni przed wszelką bronią. Uzbrojenie HT 30 LR nie pozostawia wiele do życzenia. Dwa działa laserowe nadają się wyśmienicie do szybkiego i precyzyjnego niszczenia zarówno celów ruchomych jak i budynków. W czasie długiego ładowania generatorów, kiedy nie można użyć dział laserowych, HT 30 LR używa wyrzutni lekkich rakiet, których można użyć również przeciw celom powietrznym. HT 30 LR jest uważany obecnie za najlepszy czołg i jest określany mianem "Crusher". HT 30 LR ma też jedną poważną wadę, wynikającą z ciężaru uzbrojenia, wielkości generatorów jak i potężnego pancerza, a mianowicie niewielką prędkość.

HT 33 R - Ciężki czołg
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: wyrzutnie ciężkich rakiet
Cena: 1200

HT 33 R odpowiada modelowi podstawowemu HT 30 i jest wyposażony w trzy wyrzutnie samonaprowadzających się ciężkich rakiet o dużym zasięgu. Dzięki temu HT 33 R jest najefektywniejszą bronią do niszczenia ciężkich pojazdów, budynków i celów powietrznych nawet na dużą odległość. Jak we wszystkich modelach serii HT, czołg ten dysponuje znakomitym pancerzem, który daje osłonę przed atakami przeciwnika przez długi czas. Ochrona ta odbija się niestety ujemnie na jego prędkości

HT 34 J - Ciężki czołg
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: działo jonowe
Cena: 1200

Również HT 34 J powstał w oparciu o ciężki czołg serii HT 30 i został wyposażony w działo jonowe. Technologia jonowa jest najnowszą technologią Eurazjatyckiej Dynastii, przy pomocy której mogą oni wykorzystywać pojazdy przeciwnika. Działo jonowe neutralizuje elektronikę wrogich pojazdów i unieruchamia je. Takie pojazdy mogą zostać naprawione i przeprogramowane przy użyciu pojazdu HCR-M. W związku z tym zaleca się, by HT 34 J towarzyszył HCR-M. Ze względu na wielkość generatorów musiano wykorzystać dla 34 J podwozia klasy HT. Dzięki temu jest on wprawdzie bardzo dobrze opancerzony, ale przez to dysponuje niewielką prędkością.

ATM 500 - Transporter opancerzony
Pancerz: średni
Uzbrojenie: ciężki karabin maszynowy
Cena: 400

ATM 500 jest transportem opancerzonym do przewożenia mniejszych jednostek, takich jak jednostki z serii SILVER. Jednorazowo ATM 500 może pomieścić 6 robotów i przewieźć je szybko do dowolnego punktu, a co ważniejsze również przez teren skażony. Uzbrojenie w postaci ciężkiego karabinu maszynowego i opancerzenie chronią go przed atakami piechoty i małych, nie rozbudowanych wieżyczek obronnych. Konstrukcja ATM 500 została dostosowana do dużych prędkości, ale nie pozwala mu rozjeżdżać piechoty.

WTP 100 - Poduszkowiec transportowy
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 600

WTP 100 jest poduszkowcem transportowym, którego dwa konwencjonalne napędy pozwalają na uzyskanie średniej prędkości zarówno na wodzie jak i na lądzie. WTP 100 świetnie nadaje się do przewożenia mniejszych jednostek bojowych oraz lekkich i średniociężkich pojazdów. WTP 100 może zabrać na pokład do 6 piechurów lub 5 piechurów i jeden pojazd, z tym że piechota musi zostać załadowana w pierwszej kolejności. Pojazdy znajdujące się na WTP 100 nie zostają zdezaktywowane i ich broń jest cały czas gotowa do użycia. Związane jest to z tym, że sam WTP 100 jest nieuzbrojony i tym samym wystawiony na ogień przeciwnika.

TUR - Transporter
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: brak
Cena: 300

TUR jest nieuzbrojonym, lekkim i szybkim transporterem opancerzonym, służącym do przewożenia jednostek serii A. W ten sposób może przewieźć do 6 tych porównywalnie wolniejszych jednostek do miejsca przeznaczenia. Poza tym TUR nadaje się doskonale do transportu jednostek serii A przez skażony przez broń atomową teren. TUR dysponuje zaledwie lekkim pancerzem, ale jego konstrukcja umożliwia mu rozjeżdżanie jednostek serii SILVER, nie odnosząc przy tym żadnych szkód. Jego konstrukcja ma też swoje wady, gdyż w razie zniszczenia go, giną wszystkie jednostki znajdujące się wewnątrz.

BIO - Pojazd medyczny
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: brak
Cena: 1000

BIO tak jak i TUR jest lekkim, szybkim i nieuzbrojonym pojazdem przystosowanym do celów wojskowych z sektora cywilnego. Na pokładzie znajduje się kompletny system regeneracji androidów serii A. Równocześnie można wprowadzić i zregenerować czterech androidów. Ponieważ BIO posiada tylko lekki pancerz, powinien być używany tam, gdzie kontakt z przeciwnikiem jest raczej mało prawdopodobny. Trzeba też pamiętać, że BIO stanowi łatwy cel dla szybkich pojazdów rozpoznawczych. Androidy, które znajdują się w środku, są podłączone do systemu regeneracji KraReg i w razie zniszczenia pojazdu nie mogą zostać z niego ewakuowane.

BTTI - Szybki pojazd zwiadowczy
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: dwa karabiny maszynowe
Cena: 200

BTTI jest zmodernizowaną wersją modelu EB110, pochodzącego od niegdysiejszego włoskiego producenta ekskluzywnych samochodów sportowych. W związku z problemami finansowymi tej firmy można było okazyjnie nabyć plany konstrukcyjne tego pojazdu i dzięki niewielkim przeróbkom stworzyć tani pojazd do zadań specjalnych. Dzięki dużej szybkości i możliwości szybkiej lokalizacji go przez satelitę, nadaje się on znakomicie do celów zwiadowczych na terenie zajętym przez przeciwnika. By stracić jak najmniej z jego cech sportowych, wyposażono BTTI jedynie w stosunkowo lekki pancerz i prymitywne uzbrojenie. W razie spotkania z wrogiem najlepszym dla niego sposobem na przetrwanie jest salwowanie się ucieczką.

Hell Bike
Pancerz: lekki ogniotrwały
Uzbrojenie: wyrzutnia granatów napalmowych
Cena: 200

Hell Bike jest głównie szybkim pojazdem zwiadowczym, wyposażonym w wyrzutnię granatów napalmowych. Ze względu na uzbrojenie nadaje się wyśmienicie do szybkich działań zaczepnych przeciw piechocie przeciwnika. Nie nadaje się on jednak do prowadzenia długotrwałych działań bojowych ze względu na lekki pancerz, który nie chroni go skutecznie nawet przed bronią maszynową. Dzięki jego dużej prędkości można używać go do błyskawicznych ataków na lekkie i średnie czołgi, gdyż tak jak TIGER HellMaker ma do swoich granatów napalmowych dodany związek DXC.

BANTHA - Ciągnik transportowy
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 400

BANTHA jest ciężkim pojazdem, używanym do transportu kontenerów z urobkiem. Jednorazowo możne przetransportować z kopalni do rafinerii jeden kontener. Należy wskazać mu kopalnię, z której ma być transportowany urobek, a po odebraniu przez BANTHA pierwszego kontenera - docelową rafinerię. Dalszy transport będzie przebiegał automatycznie. BANTHA jest średnio opancerzona, nieuzbrojona i niezbyt szybka, niemniej jej konstrukcja i masa pozwalają na rozjeżdżanie piechoty.

HCU-M - Pojazd naprawczy
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 800

HCU-M jest mobilnym odpowiednikiem jednostki naprawczej MCU, używanej przy naprawie budynków. HCU-M jest sterowany przez centralny komputer i stosowany do remontu uszkodzonych pojazdów i jednostek bojowych. Oddziału Dynastii Eurazjatyckiej używają zmodyfikowanej wersji tego pojazdu, która ze względu na to, że jest starowana przez komputer centralny, może naprawić unieruchomione i uszkodzone bronią jonową pojazdy wroga i tak je zaprogramować, żeby można je było wykorzystać do własnych celów.

MINER
Pancerz: średni
Uzbrojenie: ciężki karabin maszynowy
Cena: 700

MINER jest ciężkim pojazdem wielofunkcyjnym, którego głównym zadaniem jest zamykanie przeciwnikowi dostępu do pewnych obszarów przez stawianie pól minowych. Można go użyć również do rozbrajania min postawionych przez wroga. Do innych jego zadań należy budowa ogrodzeń. Średnie opancerzenie jak i ciężki karabin maszynowy pozwalają mu operować nawet na terenach objętych walką.

MINER BT
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: ciężki karabin maszynowy
Cena: 700

Konstrukcja MINERA BT jest oparta na analogicznym pojeździe sił ED. Po kradzieży planów konstrukcyjnych przez UCS wzmocniono jego pancerz oraz ulepszono mechanizmy budowlane dla zwiększenia efektywności jego działania na terenach objętych walką. MINER UCS jest ciężkim pojazdem wielozadaniowym, którego głównym zadaniem jest stawianie pól minowych, jak również rozminowywanie min postawionych przez przeciwnika. Dodatkową jego funkcją jest stawianie ogrodzeń (murków).

SCREAMER
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 900

Ten pojazd gąsienicowy należy do najnowszych osiągnięć Eurazjatyckiej Dynastii. Po tym jak udało się rozszyfrować sposób kodowania transmisji danych przez UCS, zbudowano w rekordowo szybkim czasie pojazd komunikacyjny o nazwie SCREAMER, który zakłóca częstotliwości nadawania przez UCS. Zakłócenia te powodują, że jednostki przeciwnika tracą kontakt z głównym komputerem w centrum dowodzenia i nie mogą być przez niego kierowane. Jednostki UCS, znajdujące się w bezpośrednim zasięgu działania SCREAMERa, muszą zadowolić się własną sztuczną inteligencją i nie mogą otrzymywać informacji o sile i rozmieszczeniu oddziałów przeciwnika. Kolejna funkcja SCREAMERa to niwelowanie działania mechanizmu maskującego SHADOWa (UCS), przy czym promień działania jest większy niż u SHADOWa.

SHADOW
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 2100

SHADOW jest pojazdem gąsienicowym o specjalnym przeznaczeniu: maskowanie. UCS prowadzi już od dziesięcioleci prace nad systemem maskowania, który czyniłby własne pojazdy niewidzialnymi dla przeciwnika. Wynikiem tych badań jest właśnie SHADOW, który jest ulepszoną i gotową do użycia wersją prototypu. Mechanizm maskowania obecnej wersji nie ma już ograniczeń czasowych i ma dużo większy zasięg, co umożliwia przy użyciu tylko jednego SHADOWa ukrycie nawet średniej wielkości armii. Sam SHADOW pozostaje również stale ukryty. Jego prawdziwym wrogiem jest SCREAMER, który neutralizuje wytwarzane przez niego pole maskujące i odsłania wszystkie ukryte jednostki.

SHARK - Ścigacz
Pancerz: średni
Uzbrojenie: torpedy
Cena: 300

Ze względu na dużą szybkość SHARK używany jest głównie do ataków na jednostki pływające przeciwnika, a jego torpedy są w tym celu wystarczająco skuteczne. Jednak brak innego uzbrojenia pozostawia go bezbronnym w razie ataków z powietrza i lądu. Dlatego najlepszym rozwiązaniem dla niego w takich sytuacjach jest salwowanie się ucieczką.

WTRN - Transportowiec morski
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 500

WTRN jest transportowcem morskim przeznaczonym dla piechoty i średnich pojazdów. WTRN może zabrać na pokład pojazd i 5 jednostek serii A lub SILVER, przy czym pojazd musi być załadowany jako ostatni. Jeżeli transportuje się jedynie piechotę, to jednorazowo może pomieścić jedynie 6 jednostek. WTRN nie należy do najszybszych jednostek, dlatego wzmocniony został średnim pancerzem, by mógł przez dłuższy czas wytrzymać średni ostrzał przeciwnika. Pojazdy znajdujące się na pokładzie WTRN nie pozostają bierne, ale mogą prowadzić ostrzał podczas transportu.

KT 30 - Kuter rakietowy
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: wyrzutnie lekkich i ciężkich samonaprowadzających się rakiet
Cena: 2000

KT 30 jest ciężko opancerzonym i mocno uzbrojonym kutrem rakietowym średniej wielkości. Niższa prędkość w stosunku do SHARKa jest równoważona ciężkim opancerzeniem i dwiema wyrzutniami samonaprowadzających się rakiet. Ponieważ na jego wyposażeniu znajdują się lekkie jak i ciężkie rakiety, może on prowadzić walkę zarówno z jednostkami pływającymi, latającymi i lądowymi, jak również niszczyć budynki znajdujące się w zasięgu jego strzału. Ze względu na wszystkie te cechy KT 30 bywa określany mianem pływającej twierdzy.

RUSS III - Łódź podwodna
Pancerz: średni
Uzbrojenie: torpedy
Cena: 500

RUSS III jest zmodyfikowanym modelem sprawdzonej już serii okrętów klasy RUSS. Te małe i zwrotne okręty podwodne były używane już od dziesiątków lat do różnorodnych zadań. RUSS III jest najnowszą wersją z tej linii i wyposażony został w bardzo wydajny, a przy tym niezwykle cichy napęd. Szczególną cechą tych łodzi jest system Stealth, który sprawia, że nawet przy niewielkim zanurzeniu są one niewidoczne dla jednostek latających. Uzbrojenie stanowią wyłącznie konwencjonalne torpedy, których siła niszcząca jest wystarczająca do likwidacji dowolnego celu nawodnego. RUSS III staje się widoczny dla przeciwnika tylko wtedy, gdy odpala torpedy, gdyż te są zawsze widoczne.

TTRE 400 - Stawiacz min
Pancerz: średni
Uzbrojenie: miny wodne
Cena: 700

TTRE 400 jest szybkim stawiaczem min, którego zapory minowe stanowią skuteczną obronę zarówno przed jednostkami na- jak i podwodnymi. Nie posiada on dodatkowego uzbrojenia, które chroniłoby go przez atakami, przez co staje się on bardzo łatwym celem. Jedyną możliwością obrony jest stawianie zapory minowej podczas ucieczki.

THUNDER - Śmigłowiec bojowy
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: wyrzutnie lekkich rakiet
Cena: 700

THUNDER został stworzony na bazie ulepszonej wersji śmigłowca STORM i jest wyposażony w wyrzutnie lekkich rakiet. W związku z tym jego obszar działań rozszerza się nie tylko na cele statyczne, ale również na ciężki sprzęt bojowy. Natomiast do walki z szybko przemieszczającą się piechotą THUNDER nie jest najlepiej przystosowany ze względu na dużą odległość potrzebną do oddania strzału, a konieczność wykonania odpowiedniego manewru powoduje, iż jego skuteczność jest niewielka.

HAT - Śmigłowiec transportowy
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 1000

HAT jest transportowcem powietrznym, który dzięki swoim czterem silnikom turbinowym uzyskuje błyskawicznie duże wysokości i nadaje się znakomicie do pokonywania dużych odległości. HAT może zabrać jednorazowo na pokład do 6 androidów serii A lub jednostek typu SILVER, a ze względu na mocny, jak na jednostki latające pancerz, który może wytrzymać dłuższy atak lekkich rakiet, jest bardzo przydatny do przerzutów wojsk na znaczne odległości. Dodatkowym jego atutem jest szybkość i zwrotność, które umożliwiają mu skuteczną ucieczkę przed atakami rakietowymi.

STORM - Śmigłowiec rozpoznawczy
Pancerz: lekki
Uzbrojenie: ciężki karabin maszynowy
Cena: 500

STORM jest lekkim śmigłowcem wyposażonym w bardzo skuteczny karabin maszynowy. Ze względu na swoje stosunkowo lekkie uzbrojenie STORM nadaje się głównie do lotów rozpoznawczych i do walki z piechotą nie uzbrojoną w wyrzutnie rakiet.

GARGOIL - Lekko uzbrojony myśliwiec antygrawitacyjny
Pancerz: średni
Uzbrojenie: dwa podwójne działka 22mm
Cena: 600

GARGOIL jest przykładem wyższości technologii antygrawitacyjnej po stronie UCS. Jest szybki, a przede wszystkim bardziej zwrotny niż śmigłowce. Dwa podwójne działka 22mm są bardzo skuteczną bronią do ataków na piechotę i lekkie pojazdy. Ze względu na jego cechy, GARGOIL jest często używany do lotów zwiadowczych.

HellWind - Bombowiec antygrawitacyjny
Pancerz: ciężki
Uzbrojenie: bomby plazmowe
Cena: 1000

HellWind jest bombowcem antygrawitacyjnym najnowszej generacji. Jest ciężko opancerzony, dość szybki i może przenosić duże ilości bomb plazmowych. Bomby te ze względu na dużą siłę niszczenia są bardzo efektywne, niezależnie od tego, czy celem jest piechota, ciężki czołg czy też budynek. HellWind zrzuca za jednym razem 4 bomby.

Heavy Lifter - Ciężki transportowiec powietrzny
Pancerz: średni
Uzbrojenie: brak
Cena: 800

Heavy Lifter jest ciężkim transportowcem latającym, który tak jak BANTHA jest używany do transportowania kontenerów z urobkiem pomiędzy kopalnią i rafinerią. Najlepiej sprawdza się on w trudnych warunkach terenowych, takich jak różnice wysokości czy duże odległości. Dzięki swej zwrotności Heavy Lifter może szybciej niż BANTHA ładować i rozładowywać kontenery. Mimo wyższej ceny i niewielkiej prędkości poruszania, używa się go tam, gdzie zastosowanie BANTHY daje znikome rezultaty.